Pimp My Ride
Wyatt's Daihatsu Hi-Jet
Wyatt rolls in a 1988 Daihatsu Hi-Jet...Less than a minivan, this "micro-van" is held together with hope and duct tape. X swoops in to take the car for an unparalleled makeover at West Coast Customs.
Logan's '86 Oldsmobile Cutlass Supreme is smashed up, broken, full of dents and contains enough remnants of fast food to feed a small country. Currently in business school, 20-year-old Logan needs a ride that means business.
Christine has a '92 Honda Civic that looks like it's been through a war. It has a possessed alarm, a door that doesn't close, and when it rains, it pours inside of Christine's car. Can X come to the rescue?