Bed Follows / Gotta Get a Gimmick
S1, E3: Bed Follows: Gluko decides to avoid making his bed in favor of doing other fun things with Lennon. It's smooth sailing until Gluko's bed chases the boys to Freedomto - a town where everything is only halfway done. Gotta Get A Gimmick: When Gluko and Lennon meet a guy with a super sweet gimmick, they decide to adopt their own gimmicks in order to fit in with the cool crowd.