Little Big Awesome
Little Big Awesome follows the antics of Gluko and Lennon, the two best friends ever. Seriously, these two are so much better friends than anyone you’ve ever met. When not busy being BFF’s, the two endeavor to help their friends in Townopolis live their best lives.
City Day / Let's Get to That Thing!
City Day: Gluko and Lennon love Townopolis so much they make a commercial about it. The ad attracts huge crowds that clog the town, forcing them to make more ads to try to deter the visitors. Let’s Get to That Thing: It’s the last day to pet the softest animal at the petting zoo. The boys must get to the zoo before it closes, but keep running into friends who need their help.
Space Kittens for Now: After learning his fellow cats are aliens, Mr. Sprinkles decides to travel with them to their home planet. Gluko and Lennon try to get him to the kitten spaceship before blast off. Blupo and Glendon: Gluko and Lennon get into a fight and separate. Realizing they can’t function without one another, they secretly take on new personas so they can continue hanging out.
Living the Dream: In a misguided attempt to do the right thing, Gluko and Lennon help Geremy follow his dreams. Oh No, Ho Cho Jo: Gluko and Lennon offer to watch Ho Cho Jo's shop while she runs an errand, but struggle with the pressure of keeping all customers happy.
Puppy Shower: The citizens of Townopolis gather to observe the highly anticipated Centennial Puppy Shower. When the puppies don't show up, Gluko and Lennon join expert Penelop Pitt-Plebop to find the legendary puppies. Claude the Buff Hamster: After Gluko and Lennon make the world’s heaviest pizza, they consult fitness guru Claude the Buff Hamster to get in shape so that they can lift a slice.