Beds, Space Freighters
S15 E2: Humble horsehair is turned into a bed fit for royalty, a 20-million-dollar, space-faring picnic basket keeps astronauts fed and watered for months at a time and subterranean salad is grown in a World War II bomb shelter below London's busy streets.