How Do They Do It?
An insider's look and interviews show the engineering and scientific miracles behind the things that form the modern world.
Astronauts train for the weightlessness of space without leaving the ground, toxic chemicals are removed from car exhaust fumes and fire fighters extinguish vast forest fires in some of the most inaccessible areas on the planet.
Massive mining machines are made to be mobile, while one of Europe's largest warehouses has to organize and house 350,000 car parts and boats are built to navigate the swamps of Florida.