How It's Made
Follow the production process of aluminum foil, snowboards, soft polymer contact lenses and bread and find out how each of these items is made.
In this episode find out how compact discs, mozzarella cheese, pantyhose, and fluorescent tubes are made.
This episode will show you how copy paper, jeans, computers, and plate glass is made.