Trolls: TrollsTopia Bring It In; Branch Out of Water
S1, E3: When Poppy discovers that the Classical Trolls never hug, she sets out on a mission to teach them what it's all about; when Branch's morning routine is disturbed, he goes down to Techno Lagoon to reach an understanding with Synth.