Trolls: TrollsTopia
When Poppy learns there are five other Trolls tribes scattered throughout the forest, she decides to bring delegates from the Country Western, Classical, Funk, Techno and Hard Rock tribes to live together in her village.
Eager to befriend the new Trolls tribes, Poppy invites ambassadors to visit Trolls Village with the hope that they can live in harmony; as the Hard Rock Trolls prove to be a challenge, Poppy must find a way to get everyone on the same page.
The Buddy System; Kick-Off Party
Poppy decides to have every new Troll live with a Pop Troll; when personalities and customs clash, she realizes it's best to go slow and steady; Poppy must find a way to plan an awesome party for TrollsTopia without stepping on Val's toes.
When Poppy discovers that the Classical Trolls never hug, she sets out on a mission to teach them what it's all about; when Branch's morning routine is disturbed, he goes down to Techno Lagoon to reach an understanding with Synth.
Poppy and Holly Darlin' find themselves in a war of generosity; Satin and Chenille awaken from a shared dream about a dress and decide to create a masterpiece; when they run into trouble, they turn to Rhythm&Blues for some funky science help.
Poppy must learn the ways of the Hard Rock tribe to make sure Val's ready for the show; Lownote Jones recruits Branch, Val, Gust Tumbleweed and Laguna Tidepool to watch his exotic pet snug-a-lug.