The Buddy System; Kick-Off Party
S1, E2: Poppy decides to have every new Troll live with a Pop Troll; when personalities and customs clash, she realizes it's best to go slow and steady; Poppy must find a way to plan an awesome party for TrollsTopia without stepping on Val's toes.