Broke From the Box
S3 E6: J tries to make his relationship with Nicky work as he faces pressure from Smurf to clean up loose ends from Javi’s murder. Craig gathers the boys to defend the Codys’ reputation in town when outsiders move in on their territory. Billy gives Deran an idea for a job.