S2 E6: While traveling to New York with Davey to pay their mom, Lisa, a visit, Cassie faces hard truths about her path to sobriety. Meanwhile, Megan attempts to reconnect with her reluctant family, who are wary of the web of legal troubles she's entangled them in.