The Flight Attendant
A flight attendant's life gets turned upside down after she wakes up in a hotel room with a dead man but with no memory of what happened.
In Case of Emergency
Flight attendant Cassie Bowden spends a drunk night with passenger Alex Sokolov. But when she wakes up beside his dead body and with no memory of what happened — trouble looms.
Rabbits
Under pressure from the FBI, Cassie goes against advice to lay low and tries to track down Alex’s mysterious business associate Miranda - with bizarre and shocking results.
Back in New York, Cassie doubles down on finding Miranda by unceremoniously crashing Alex’s memorial service. Meanwhile, Annie searches for intel on the Sokolovs.
After piecing together evidence from Alex’s family home, Cassie follows the paper trail to a private jet service. But she also must juggle a visit from her brother Davey.
With Annie’s job on the line and the FBI closing in, Cassie enlists Max in a plan that involves breaking and entering, computer fraud, too much vodka, and a flash drive.
Reeling from a major fallout with Annie - and running from anything related to Alex - Cassie brings Buckley along for an alcohol-fueled escapade that ends in a meltdown.