Crimes and Misters Demean Her
S2 E8: Jack coaches Jing's little league soccer team, but when he feels he's too easy on the kids he calls on Duncan to yell at the team to get them to win. Meanwhile, Annie takes Kimberly to work with her after she has a falling out with her friends.