Duncanville
“Duncanville” is centered around a spectacularly average 15-year-old boy with a rich fantasy life, and the people in his world.
Red Head Redemption
Duncan’s friends replace him with Kimberly in their online video game tournament, so he joins the opposition to betray them and humiliate Kimberly. Meanwhile, Annie tries to force Jack to throw out all his old memorabilia cluttering the garage.
The town celebrates its annual Witch Day, which involves pronouncing a mortified Duncan the “town virgin” for the big ceremony, but he protests the celebration to impress Mia, who finds it sexist and barbaric. Meanwhile, Annie and Jack steal a dead woman’s chili recipe to try and win the celebration’s chili cook-off.
When the family gets a new smart fridge that turns out to be too smart for Annie's liking, she feels replaced. Jack and the kids see no harm in the fridge's increasing invasions of their privacy, until they realize that the appliance company that sold them the refrigerator has questionable motives.
To celebrate their anniversary, Jack and Annie rekindle the passion of their youth by visiting a 1980s-themed club, before realizing that their maturity might not be that boring after all. Meanwhile, Jing makes Duncan “marry her,” but their make-believe quickly becomes complicated by real marital problems. Also, Kimberly feels ignored and acts out for attention.