David's Ford Econoline
S6 E11: Xzibit and the guys find a kid named David who owns a mobile doggie grooming company. Unfortunately, his 1972 Ford Econonline is one mangy mutt. GAS get the van back in business with a top-of-the-line doggie washing station, two plasma TVs, and a door that rises up on hydraulics.