Death Down on the Farm
S5 E8: A community's worst fears are realized when the body of 25-year-old Holly Notestine is found deep in a Clearville, Pennsylvania logging forest. After years of fuzzy clues and dead-end tips cops nab a ruthless killer lurking just around the corner.