Nightmare Next Door
Karin Strom is discovered strangled to death in her home. When a suspect emerges, investigators don't have enough evidence for a conviction. It will take twenty-six years to ultimately prove their case, and the final outcome surprises everyone.
Ann Branson is found stabbed and beaten to death in her Kentucky home. There is little evidence at the crime scene and investigators struggle to find a motive. Ann's financial records provide the break authorities need to help catch the killer overseas.