Murder Comes To Town
Rumor Has It
Nestled halfway between Bangor and the Canadian border, Webster Plantation has a population of less than 70 people. When two of its residents, Michael and Valerie Miller are found brutally murdered in their home, fear overwhelms everyone in town.
Eighteen-year-old Kelly Eckart disappears one night after finishing up her shift at a local hardware store. Hours later her car is discovered abandoned by the side of the road, still running, but Kelly is nowhere to be found.
When elderly couple Charles and Grace Lewis vanish from the family farm along with their pickup truck, their children realize that something is terribly wrong. As word spreads, fear envelopes the quiet religious community of Bonne Terre, MO.
When teenager Bridgett Frisbie sneaks out of her Katy, TX home one night, her parents assume it's just typical teenage rebellion. But the next day, a group of boys find her body in the woods just outside of town.