Murder Comes Home
When Marlys Sather doesn't return to work after a lunch appointment, her family makes a horrifying discovery. Who would want to set fire to this loving mother of three?
When 22-year-old LeAnne Martinez fails to pick up her daughter from her mother's house, her family worries. Her red Mustang is missing, and what they find inside her home will leave them forever scarred.
When Paula Cardwell returns from running errands, she finds her 20-year-old daughter, Anna Catherine, lying dead on the kitchen floor. The small town of Wetumpka, Alabama, is left stunned and determined to find the devil in their midst.
Native Swede, Marioara Shand, is setting out on her own in Taos, New Mexico, after a recent breakup. One day in July of 2002, police discover her body in a brutal, bloody scene inside her new home.
Lila Warwick is a loving and hands-on grandmother of eight whose door is always open for holidays, birthdays or for anyone in need of a helping hand. But is her door too open?