Hometown Homicide
Using the urgency and intimacy of local news footage, we recount the stories of murder investigations that turned small towns and communities upside down.
All News Is Local
In August 2000, 17-year-old Jessica Carpenter was found dead in her Aiken, SC home by her own mother. Local reporters and family members tell the story of a town frozen in terror as police search for a possible serial killer on the loose.
In May 2017, high school teacher Theresa Lockhart is a no-show at her confirmation sponsor's big event and she falls completely out of contact. When her car is discovered with nothing inside, police begin turning this placid community upside down.
40 year-old Rachael Anderson, mother of four, calls an old friend one Friday evening in April 2010 about a home improvement project she'd never complete. Eight years later, she's still missing, and two men are behind bars.
After college co-ed Jessica O'Grady vanishes late one night after leaving to see her boyfriend, locals are left to wonder if she was kidnapped. Another woman also disappeared a week earlier, was there a serial killer on the loose?