Village of the Damned
Thirteen Days in Winter
For thirteen days in winter, the Dryden community searches for a little girl, missing in the blinding snow. Not even the police suspect the horrible truth. Then, three years later, the "curse" of Dryden returns when a love triangle turns to murder.
As Dryden's dark cloud, two love stories turn to tragedy. In 1993, a woman awakes to see one friend murder another in a fit of jealous rage. Just a year later, Dryden's beloved football coach crosses paths with his daughter's deranged ex-boyfriend.
As news of the football coach ripples across town, Dryden prays the worst is over. But in September 1996, a month of terror brings the "curse: to a crescendo. Three tragedies will lead outsiders to call Dryden the "Village of the Damned."
In October 1996, Dryden's story reaches its terrifying conclusion when two popular cheerleaders vanish. Town residents have no idea that a twisted sociopath has been living in their midst for years. The events will scar the town forever.