Deathbed Confessions
S2 E9: Roy’s lack of improvement puts Goldie in a tight spot. Arnie is forced to bow out of a gig with Edgar. Bill’s frustration with Goldie builds. Ron catches up with Maggie. Nick helps Cassie in his quest for forgiveness. Adam and Ralph weigh their options. Amanda may have accidentally thrown a wrench into Goldie’s plans.