I'm Dying Up Here
Goldie's ex-husband shows up and asks her for a favor. A hot female fan shows her love for Eddie in an unusual fashion. When Bill takes Cassie to an exclusive party at the Riot House, she has a revelation. Adam meets his comedy idol and his friend Barton Royce. Cassie wrestles with what it means to be a woman in the comedy world.
At her weekly poker game, Goldie pitches an idea, which her lover/lawyer Eli believes he can sell. Nick returns to Goldie's after a long and mysterious hiatus. His arrival causes friction between Cassie and Bill. On Barton's referral, Adam starts a new handyman job and quickly learns that there is more to the gig than was promised. A visit from Ralph's Vietnam buddy forces him to confront things better left buried.
Nick books a life-changing gig. Adam questions Barton about his odd accommodations. Bill tags along with Sully on a sales call that doesn't end well. Eddie and Ron go on a painful double date. Goldie and Eli sell their comedy special.