S1, E4: As the dragnet closes, Tate puts his freedom at risk to help Bo find the writer of a long-lost love letter. Meanwhile, Winter makes preparations for an escape from Manhattan as Skouras and Agent Ferrell ramp up the effort to bring Tate and Bo into custody.