Duck, Duck...Sliders
S1, E2: Richie Farina is ready to throw down at the Pima County Fair outside Tucson, AZ. He's got 24 hours to create his own version of Dominic Palmieri's Duck Sliders with Flaming Hot Cheetos and Caramel Apple Slaw before a cook-off.