El amor no tiene receta Encuentros y desencuentros
S1, E5: Paz and her family delight Esteban with their food. Elvira pays Geneva a visit. Mireya asks Paz if she is attracted to Esteban. Esteban is arrested by the police thanks to Elvira. Paz runs into her daughter on the street face to face.