S2 E3: Maes intercedes with the mayor to help Frances Swann, Trestford's new head, but backs out when a journalist approaches Swann's rival about the port deal. Meanwhile, CTU learns Richard's cause of death, and Bibi lands in the crosshairs of an assassin.