S1, E6: Manuela reveals to Olga that she has just found her real mother. Why have they lied to her all this time? What are they trying to hide from her? And at night, Olga confronts her husband about something that happened in the past, something for which he is responsible. What truth are they referring to? At the police station, Héctor reads the police report about Manuela.