Expect a Miracle
S6 E10: Kailyn is torn between Javi and Jo. Leah finalizes her divorce with Jeremy and prepares to return to therapy. Jenelle and Barbara meet in court to discuss custody of Jace. Chelsea gets frustrated when Aubree's behavior takes a turn for the worse.