Teen Mom 2
Nothing Stays the Same
Tempers flare between Jenelle and her mother when partying interferes with parenting, Leah graduates from high school, Kailyn copes with her breakup, and Chelsea tries dating again.
So Much to Lose
Leah makes an important doctor's appointment for Ali, Chelsea's ex comes back into her life, Kailyn starts over with a new boyfriend, and Jenelle finds herself in a custody battle.
Kailyn must choose between her new boyfriend and Jo's family, Janelle makes a decision about custody, Leah is concerned with Ali's health, and Chelsea and Adam try to work out their issues.
Chelsea is torn between Adam and her father, Kailyn struggles to pay her college tuition, Jenelle has a new man in her life, and Leah moves in to her new house.
Things get rough between Jenelle and her mother, Leah reconsiders her academic goals, Adam moves in with Chelsea, and Kailyn searches for a new place to stay.
Leah worries about Ali's health, Kailyn moves back in with Jo and his family, tensions rise between Adam and Megan, and Jenelle celebrates Jace's first birthday.