Teen Mom
Looking for Love
Single teen mom Farrah starts dating against her family’s wishes while Maci begins planning her wedding to fiancé Ryan. Catelynn moves back home with her parents and Amber’s anxiety about being a mom gets the best of her.
How Many Chances?
Teen mom Maci contemplates breaking up with her fiancé, Ryan, Farrah starts dating a new guy even though her family disapproves. Amber struggles to get her GED, and Catelynn feels distant from her daughter since the adoption.
Catelynn’s family lashes out over her choice of adoption while Amber and her fiancé Gary come to blows. Farrah learns that dating isn’t easy, and Maci struggles to balance motherhood and school.
Amber and Gary’s arguing finally reaches a boiling point, while Catelynn struggles to find a home when her mother moves away. Newly-single mom Maci has a change of heart, and boy-crazy Farrah opts for some protection.
Catelyn chooses adoption during a weekend retreat with other birth moms, while Maci and Ryan reach out to a counselor. Amber thinks about accepting help from her ex, and Farrah wonders if she should stay home more with her baby.
Teenage mother Maci struggles with resenting her boyfriend, while Catelynn worries her boyfriend’s father might go to jail. Farrah shifts her focus to her daughter, and Amber faces her fears about putting her baby in daycare.