S2 E1: The daughter of a notorious Cuban mobster turns up dead in a Little Havana alley. Jim Longworth and the rest of the F.D.L.E. must solve her murder to prevent an all-out war between two rival mob families. Meanwhile, Callie and Jeff prepare for Ray's release from prison. Matt Passmore, Kiele Sanchez, Carlos G mez and Michelle Hurd star in the second season of A&E's hit drama series.