Finale Special: Check Up With Dr. Drew
S1 E10: Dr. Drew hosts the cast of Teen Mom on-stage in front of a live studio audience. Maci, Farrah, Catelynn and Amber reflect on the struggles of their first year of motherhood, and reveal what’s happened since.