Follow Me
S2, E4: Amy becomes inspired to use social media to spread her message of change, and attends a gathering of liberal intellectuals on Jeff's invitation. Dougie learns who hacked into Abaddonn's system, but has second thoughts about reporting the breach to HR. Amy has a chance run-in with Abaddonn CEO Charles Szidon.