Follow the Money
S3 E5: The murder of a prime suspect in the Normandy Parker case seems to prove Terry's conspiracy theory. Siletti's fragile peace with his family is upended by a ruinous civil lawsuit compounding his legal troubles. And Hildy goes on a date in an attempt to move on from Terry.