Friends, Romans, Countrymen
S2 E1: Two months into winter the survivors cope with falling rations, low morale and their latest disastrous attempt to freeze a teammate out of the game. Shauna explores the secondary market for Yellowjackets memorabilia, while Taissa, Misty and Natalie all seek out best friends, both old and new. For those of you keeping the stat book: Lottie Matthews comes in off the bench. Season premiere.