Yellowjackets
On the eve of a fateful flight, a championship high school girls soccer squad celebrates being a team by betraying one another. 25 years later, the survivors do their best imitations of well-adjusted people. Season premiere.
F Sharp
As the teens get their bearings among the wreckage, Misty finds hell on earth quite becoming. In the present: revenge, sex homework and the policeman formerly known as Goth.
The Yellowjackets debate the merits of probably dying while staying put or probably dying while looking for shelter. Taissa navigates a dirty attack ad and the other C-word. Shauna sees about a boy.
The girls play with guns to determine who is the most responsible. Natalie untangles a lifetime of piecing together broken men. Taissa greets the rich.
Out in the wilderness, the girls ride the crimson wave and plan a dark arts slumber party. Natalie and Misty tame a stallion. On Halloween night, Shauna parties like it’s 1996.
The Yellowjackets tangle with the birds & the bees, navigating love, lust and DIY surgery. In the present : blackmail, bunnies and an icy reunion. Misty prepares for a surprise(d) houseguest.