Frozen Plains
S2 E5: Dave and Cody take on the scenario of two ranchers, stranded on the windy plains in the dead of winter. Their only survival supplies are the charred remains of a burned-down shack: an axe head, a bison hide, a glass jar, a metal tin and a steel striker.