Fund Raising Hell
S2 E2: In the Season 2 opener, Kevin shows off his upgraded celebrity digs to "OMG! Insider"'s Kevin Frazier while Wanda Sykes hijacks his new home for a star-studded fundraiser — where Nick's ex, Selita Ebanks, catches Kevin's eye.