Gianluca Vacchi - Mucho Más
S1 E1: Gianluca Vacchi is an influencer, businessman and international DJ, but the success of one of the most famous Italians in the world, as well as his personal life, remains a mystery. Gianluca Vacchi - Mucho Más is an unprecedented journey through the secrets and fragilities of a true lifestyle pop star, a portrait that goes beyond fame, wealth and irreverence, showing the man behind the celebrity.