Gianluca Vacchi - Mucho Más
Gianluca Vacchi is an influencer, business man and international DJ but the success of one of the most famous Italians in the world, as well as his intimate sphere, still remain a mystery. Gianluca Vacchi is an unprecedented journey through the secrets and fragilities of a true lifestyle pop star, a portrait that goes beyond fame, wealth and irreverence, showing the man behind the celebrity.