Shangri-LA
This four-part docu-series focuses on creative conversation and the emotional side of music-making, using legendary music producer and Def Jam Records co-founder Rick Rubin's iconic Malibu, CA studio as the backdrop.
Myth
Breakthroughs often happen when no one is looking. Rick chats with Mike D, LL Cool J and Chuck D about the early days of Def Jam and the importance of breaking rules.
Rick Rubin channels the art of wrestling and pushes the boundaries of popular culture and taste.