Gone with the Wind
S2 E1: Goldie looks to expand her comedy empire with the help of an old friend, while her estranged daughter Amanda resurfaces. Cassie awaits the premiere of her comedy special. Eddie and Adam ride the fame wave from Ron's sitcom stardom. Ralph, Nick and Bill hit the road on a comedy tour, where they have a run-in with the law.