S1 E4: Having become organiser of the world, Zeus entrusted the world of the sea to his brother Poseidon, and the underworld, or the kingdom of the dead, to Hades. Alone, in a place he had not chosen himself, Hades reigned over the people of the shadows and over the grimacing creatures that surrounded him.