His Grace the Duke
S2 E4: After receiving discouraging news about the Met, Bertha deals with rumors that are swirling about Larry. Fearing her sister’s disapproval, Ada asks Marian to cover for her as she continues to see Mr. Forte. Later, Bertha vies for position with the visiting Duke of Buckingham, and, in Tuskegee, Peggy navigates a tense dinner with Mr. Fortune and Booker T. Washington.