Holy Triplets
S3 E2: Autumn & Matthew try to set aside their differences for the sake of their baby. After 3 miscarriages, Julia & Ryan pray she can carry their triplets to term. Matt shocks Jamielynn with career news. Aly struggles with a side effect from her past cancer.