Rattled
Ready or Not, Here Comes Baby
Ashley & Tyson await their high risk quadruplets' birth, while Doug & Mars race to the hospital in early labor. Type A couple Kristina & Jason attempt to craft a meticulous birth plan, but have no clue how they are going to work while raising baby.