Counting On
The next generation of Duggars celebrate some of life's milestone moments, including the realities of growing up and raising their own families.
A Courtship Begins
On the season premiere of Counting On, Jessa and Ben discuss future additions to their growing family as Jill and Derick face hardships while continuing mission work in Central America. Jinger gets ready to take a big step with a special someone!
It's Official!
Jinger brings Jeremy over for his first meal with the family. The couple makes a call to Jill and Derick for some courtship advice. Ben and Jessa discuss his plan for youth outreach. Later, the older siblings participate in wilderness survival training.
After a scary encounter with a nighttime visitor, the Duggar siblings continue their wilderness training. Jill and Derick celebrate their second anniversary with some creature comforts, and Jessa and Ben marvel at how quickly their baby is growing up!
Jinger, accompanied by Jim Bob and Michelle, heads to Laredo, TX to meet Jeremy's parents for the first time. Will she meet with their approval? Meanwhile, back home, Joy gets her first flying lesson and Jana plans a graduation party for 3 siblings.
Jeremy makes a secret trip to Arkansas, but before surprising Jinger, he and Ben do some browsing for engagement rings. Then, Jessa and Ben give their rapper friend, Flame, a taste of Duggar family life.