The Soul Man How To Be a Church Lady
S1, E9: Trouble arises for Boyce when Carolyn, a church member's wife, catches Lolli and the church ladies gossiping about her. Barton disapproves of Stamps' girlfriend but warms up to her when he realizes she cooks a mean breakfast.