The Soul Man
Barton is spending all his time at Boyce's house, so Boyce hires him as a senior advisor at the church, but quickly regrets the offer. Lolli thinks Barton needs a woman, and Lyric practices driving with Stamps.
The church choir director convinces Boyce to hire outside singers to rig their competition, Boyce struggles with the decision. Lolli hires Stamps as a hair washer at her salon but discovers that he's doing more than shampooing.
Boyce is excited to spend his birthday with Lolli and relax but finds his hands full when his annoying, former neighbors from Vegas arrive out of the blue and interfere with the surprise party Lolli and the family have planned.
Attending a funeral prompts Barton to announce his own last will and testament stirring up tension between Boyce and Stamps. Boyce is visited by his hot ex-girlfriend who is looking for more than just minister's counseling.
When Boyce gets preacher's block, Lolli invites his old writing partner Sweet Brown Taylor to come help - but Sweet has another agenda. Barton and Stamps lock themselves in Boyce's office while installing a new alarm system.